Libelle Specials

Print

Jaarlijks brengt Libelle diverse specials uit. Jaaroverzicht Libelle specials 2016.

Libelle Gezond en Zen

Factsheet 2016.

Wonen 1 en 2

Factsheet 2016.

Tuinen

Moestuinen

Factsheet 2016.

Happy Summer

Factsheet 2016.

Libelle Gezond en Fit

Factsheet 2016.

Libelle Bakspecial

Factsheet 2016.

Libelle Living special

Factsheet 2016.

Libelle Winterboek Groen special

Factsheet 2016.

Doelgroep

De Libelle-lezeres is tussen de 28 en 65 jaar en beantwoordt aan het beeld van de gemiddelde Nederlandse vrouw. Ze heeft belangstelling voor uiterlijke verzorging, mode en houdt van winkelen. Meer dan gemiddelde interesse is er in woninginrichting, decoratie en tuin. Koken doet ze (dagelijks) met plezier en van tijd tot tijd zet ze graag iets bijzonders op tafel.

Unique buying reasons

  • Libelle is het grootste vrouwenweekblad in Nederland (op basis van bereik)
  • Libelle is een sterk multimediaal merk: specials, website Libelle.nl, evenement Libelle Zomerweek (83.000 bezoekers in 2015) en line & brand extensions.
  • Libelle is praktisch en creatief op het gebied van mode, beauty, wonen, toerisme, tuin en wonen
  • Libelle heeft lage kosten per 1.000 (oplage)
  • Libelle heeft een sterke lezer-blad-binding
Print Download PDF Contact Stuur door