Flow

Print
Digitaal
Flow_Cover.jpg

Al snel groeide Flow in Nederland en België, en kregen we ook veel reacties uit andere landen. Inmiddels maken we met een klein enthousiast team 8 Nederlandse edities per jaar, 8 Nederlandstalige specials, Agenda, Kalender en maken we ook internationale (Engelstalige, Duitse en Franse) edities. Flow, a magazine for paperlovers, is te koop in 20 landen wereldwijd.

Doelgroep

Flow lezers zijn creatief, nuchter en hebben een internationale mindset. De meerderheid is vrouw en tussen de 35-55 jaar oud. Ze zijn relatief hoog opgeleid en combineren werk vaak met een druk gezinsleven. Daarnaast zijn ze ondernemend, verantwoordelijk, sociaal en geïnteresseerd in positieve psychologie, vakmanschap en handgemaakte producten. Flow heeft lezers tussen de 20 en 65 jaar oud. De jongere lezers vinden de creatieve DIY projecten leuk en de oudere lezers de filosofische verhalen en de retro invloeden.

Unique selling points

  • Uniek ‘mindstyle’ magazine
  • Stijgende bereikcijfers, ook in print!
  • Grote bereik op social media (instagram 98.000 volgers!)
  • De tijd besteed aan het lezen is hoger dan bij andere tijdschriften
  • Internationaal merk

 

Print Download PDF Contact Stuur door