Flair

Print
Digitaal
Flair_Cover

Flair speelt in op het wij-gevoel. Het blad is toegankelijk omdat het vooral ook de lezeressen aan het woord laat, wat leidt tot optimale identificatie. De Flair-lezeres bevindt zich in een levensfase waarin veel beslissingen worden genomen en Flair helpt haar daarbij. Het blad heeft een hoog bereik en wordt goed gewaardeerd door de lezeressen. Flair biedt talloze mogelijkheden aan adverteerders die in een positief en krachtig umfeld hun doelgroep willen bereiken.

Doelgroep

De lezeres van Flair is een opgewekte actieve dertiger, die meestal een relatie heeft en de spil is van familie- en vriendenkring. Ze denkt na over moederschap of is moeder van jonge kinderen. Ze houdt van winkelen, uitgaan, mode, films, muziek, koken en romantiek.

Unique buying reasons

  • Flair is een van de grootste weekbladen voor de leukste vrouwen van 25-45 jaar.
  • Flair heeft een duidelijke gidsfunctie voor de lezeressen
  • De lezeres staat voor belangrijke keuzes in haar leven en de doelgroep staat open voor nieuwe dingen
  • Flair is herkenbaar, bereikbaar en inspirerend
  • Flair speelt in op het wij-gevoel
  • Flair levert extra bereik op bij Libelle & Margriet
Print Download PDF Contact Stuur door