Fashionista

Print
Digitaal
Fashionista_Cover.jpg

Fashionista is dé glossy voor meiden met het laatste mode- en beautynieuws. Elke 4 weken staat Fashionista boordevol DIY’s, shoptips, inspirerende looks van stijliconen, emotionele real life verhalen en heel veel pagina’s met budget mode. 

Doelgroep

De Fashionista lezeres is dol op Fashion, beauty, health, food en social media addicted. Ze is dol op shoppen en fashiontrends.

Facts

  • Leeftijd: 14 – 24 jaar
  • Core doelgroep: 16 – 20 jaar
  • Thuis wonend of net op kamers
  • Fashionista-lezeressen zijn trendvormers.
  • Fashionista-lezeressen zijn meer dan gemiddeld geïnteresseerd in mode, real life stories en beauty.

Unique selling points

  • Bereik de nieuwe generatie consumenten: teen girls die op zoek zijn naar hun unieke identiteit. Een identiteit die ze koppelen aan merken waar ze zich voor het leven aan binden.
  • Begeef je middenin de influencers world, waarbij Fashionista van jouw boodschap relevante content maakt.
  • Fashionista.nl biedt een mobile first design met volop video-mogelijkheden. Je maakt altijd optimaal gebruik van de allround 360* mediamix, inclusief shoppable content.
  • Begeef je tussen een uitgebalanceerde combinatie van redactionele content en branded content, zowel gecreëerd door de redactie als door bloggers en vloggers.
  • Jonge trendsetters in Nederland en België zien Fashionista als hun inspiratiebron voor trends en how to's - bij uitstek op het gebied van fashion en beauty.
  • De curatie-rol van de authentieke (mode) redactie wordt enorm gewaardeerd, niet alleen in print, maar met name bij online content tussen de vele digitale informatie die beschikbaar is. 
Print Download PDF Contact Stuur door