AutoWeek

Print
Digitaal
Mobile
Tablets
Autoweek_Cover

AutoWeek beschrijft op een aansprekende manier alle aspecten van het autorijden. Van supercars tot betaalbare occasions, van zakensedan tot klassieker. Een magazine voor de man die wil weten wat er allemaal te koop is en… wat het waard is. AutoWeek is dé onafhankelijke autoriteit op het gebied van nieuwe en gebruikte auto’s. Objectieve vergelijkende tests, als eerste met rij-impressies van net gelanceerde nieuwe modellen. Van alle AutoWeek-lezers denkt 20 procent concreet aan de aanschaf van een nieuwe auto, waardoor het tijdschrift een unieke kans biedt om gericht en met hoge attentiewaarde te adverteren.

Doelgroep

De AutoWeek-lezer is redelijk tot sterk geinteresseerd in auto's, maar is geen autofreak. Hij is meestal een man die met zijn auto voor de dag wil komen, zijn auto perfect op de weg wil houden en reikhalzend uitziet naar zijn volgende - nog betere - auto. In vergelijking met het gemiddelde in Nederland zijn AutoWeek-lezers jonger en welstandiger. 20% van de lezers is van plan binnen een half jaar een andere auto aan te schaffen.

Unique buying reasons

  • AutoWeek is een internationale succesformule
  • AutoWeek is actueel: het enige wekelijks verschijnende autoweekblad
  • AutoWeek geeft veel informatie voor een lage prijs
  • AutoWeek heeft een brede toegankelijke formule
  • AutoWeek is geheel full color 
Print Download PDF Contact Stuur door