28 november 2016

Duckstadshop.nl start feestdagen met nieuwe campagne

Donald Duck Wonen lanceert vandaag in samenwerking met reclamebureau NOISE een eerste tv commercial. De campagne omvat naast tv ook online, OOH en print en geeft invulling aan de onlangs geïntroduceerde collectie ‘Donald Duck Wonen’. Via een vrolijk gezin maakt Nederland kennis met de diversiteit aan producten verkrijgbaar op Duckstadshop.nl.
 
De commercial, die te zien zal zijn op onder andere TV en social media, vertelt het verhaal van een gezin waarin Donald Duck een belangrijke rol speelt. Want naast de kids, blijkt papa stiekem ook dol te zijn op het vrolijke weekblad. Terwijl het gezin opstaat passeren allerlei producten uit de Duckstadshop de revue. Op deze e-commerce site van het weekblad is een divers aanbod aan unieke producten voor jong en oud te zien.

Donald Duck Wonen

Het vrolijke weekblad biedt naast een breed print portfolio en digitale producten nu ook vrolijke meubels, behang en textiel… mét een verhaal. De wooncollectie van Donald Duck is een internationale primeur en puur Nederlands: gemaakt door de makers van het weekblad, met het design van de beste Donald Duck striptekenaars. In de collectie zijn verschillende woonproducten opgenomen zoals meubels, behang, muurstickers en textiel, met variaties in dessins en uitvoering.

Klik hier om de commercial te bekijken. Meer informatie over de producten is te vinden op Duckstadshop.nl

Credentials commercial

Verantwoordelijk bij Donald Duck Weekblad: Joan Lommen & Marjolijn Hoffmans
Verantwoordelijk bij NOISE: Marcel Wortel & Vincent Rump
Verantwoordelijke bij Branded Shorts: Omar Perineau