• Het nummer 1 automotive platform van Nederland!

    Bereik 50% van de potentiële autokopers met ons crossmediale platform waar de doelgroep wordt geïnspireerd en geïnformeerd. Dankzij ijzersterke crossmediale uitingen bereikt ons merk Autoweek alleen al 2,4 miljoen betrokken autoliefhebbers. Middels data targeting bereiken wij niet alleen de autoliefhebber, maar kunnen tevens selecteren op andere fases uit de customer journey. Voor jou als adverteerder het perfecte platform om een doelbewuste, geïnteresseerde doelgroep te bereiken.

Lift mee op de autoriteit van onze titels binnen het automotive umfeld

Wij zetten in iedere fase van de funnel zeer specifieke data in

Zet branded content in met de look and feel van onze merken. Vertel jouw verhaal en waarborg je identiteit

Maar liefst 55% van de Nederlanders staat open voor een ander automerk

“Onze merken staan voor informatie en inspiratie - als het maar met auto’s en mobiliteit te maken heeft. Wij weten alles van auto’s en helpen consumenten bij het maken van de beste keuze voor hun volgende auto. Maar wij zijn ook echte liefhebbers met passie voor techniek, design en hebben een zwak voor de geur van benzine. Via ons bereik je precies díe mensen.”

Damiaan Hage

hoofdredacteur Autoweek

Onze automotive merken