• Spic & Span

    Plenty

Doelstelling

Awareness creëren voor Plenty Extra Strong (hero) in Libelle, Margriet, Viva en Flair

Uitwerking

De advertorials en social posts werden verspreid over de verschillende titels Libelle, Margriet, Viva en Flair. Het verhaal werd in verschillende jasjes gestoken. Van een stappenplan voor een stralend schone badkamer, een artikel over de grote keukenschoonmaak tot aan tips en tricks met Plenty als ideale sidekick voor je BBQ. Kortom veel verschillende insteken die je kan doen met Plenty.

Resultaat

Alle artikelen hebben vér boven  benchmark gescoord, waarbij  het Libelle artikel sky high is gegaan. De gemiddelde leestijd van artikelen is 01:30, waar Viva de langste leestijd had van 02:20.

Libelle heeft met een CTR van 0,25% de beste commercial post van de 4 titels. De benchmark is 0,12%, de titels samen scoren daarboven met 0,14% gemiddeld.

“Analyseren, adviseren en creëren dat is de drietrapsraket waarmee Sanoma jouw campagne naar een hoger plan tilt.”