• vtwonen

    Het woonmerk van Nederland

Het merk voor de verhuizende, verbouwende en woon-geïnteresseerde vrouw, dat is vtwonen. Zij maakt een voorselectie uit het enorme interieur aanbod en laat, op een inspirerende manier, de mogelijkheden zien. Zo kan de lezeres zelf ontdekken wat hun persoonlijke stijl is en welke woonomgeving past bij hun manier van leven. Dankzij de ijzersterke crossmediale content is vtwonen het woonmerk van Nederland.

  • Print
  • Events
  • TV
  • Online
  • E-mail
  • (e)Commerce
  • Social
  • Online Video

Print

vtwonen magazine

vtwonen brengt jou in contact met mensen die verhuizen, verbouwen of hun huis willen veranderen en behoefte hebben aan inspiratie, informatie en advies. Lift mee op haar bereik en claim een redactioneel umfeld.

Meer weten

Profiteer van onze crossmediale mogelijkheden zodat jij, zowel on- als offline, zichtbaar bent!

Bereik jouw doelgroep

758.900

Print

901.000

Online

567.000

Social

88.000

Bezoekers

4.147.000

Kijkers

Bron: Google Analytics / NOBO (2017-04-01)

“vtwonen prikkelt en brengt je op nieuwe ideeën. In een wereld met veel keuzes biedt vtwonen daarbij een helpende hand. Zo bespaar je tijd en maakt het leven makkelijker. vtwonen staat altijd open voor nieuwe ideeën en ontwikkelingen: van het inzetten van social media tot het bedenken en realiseren van reallife concepten.”

Carlein Kieboom

Hoofdredacteur vtwonen

De vtwonen vrouw

is tussen de 25-55 jaar

heeft interesse in kunst, cultuur, antiek en vormgeving

heeft een fijn inkomen en besteed dit graag aan haar interieur

nodigt graag vrienden uit om lekker te eten

Meer weten?

Neem contact op met Joost!