• VIVA

    Stoer, sprankelend en smaakvol

VIVA is het bijdehandje van haar vriendinnengroep. Zij durft kwetsbaar te zijn, is zorgzaam, grappig, slim, fashionable en neemt geen blad voor de mond.  Met een online bereik van 2.3 miljoen bezoekers en 21.5 miljoen paginaweergaven per maand is VIVA één van de grootste digitale vrouwenmerken. Met haar special VIVA MAMA spreekt zij ook de stoere moeder aan met het VIVA-DNA! Tel hier het jaarlijks terugkerende live event VIVA 400 bij op en we kunnen spreken van hét lijfmerk voor de jonge, zelfstandige, stoere vrouw.

  • Print
  • Events
  • TV
  • Online
  • E-mail
  • (e)Commerce
  • Social
  • Online Video

Print

VIVA Magazine

VIVA is hét lijfblad van de jonge vrouw en staat voor 84 pagina’s lang bijtanken. Zij is. Lift mee op het enorme bereik dankzij de inzet van zeer impactvolle advertentie uitingen.

 

Meer weten

Profiteer van onze crossmediale mogelijkheden zodat jij, zowel on- als offline, zichtbaar bent!

Bereik jouw doelgroep

348.800

Print

1.472.000

Online

65.700

Social

400

Genomineerde vrouwen

Bron: Google Analytics / NOBO (2017-04-01)

“VIVA is al 45 jaar hét merk voor de jonge vrouw. VIVA is stoer, sprankelend en smaakvol, met veel aandacht voor fashion, werk, sex en reizen. Dankzij het businessvrouwenevent VIVA400 en onze sterke crossmediale platformen hebben wij een krachtige band met onze doelgroep”

Marjolein Verdam

marketingmanager Viva

De VIVA vrouw

is tussen de 20 en 45 jaar

bevindt zich in de tussenfase van haar leven

wordt graag geïnspireerd op het gebied van fashion, beauty, reizen, uitgaan en gezonde voeding

geeft haar eigen verdiende geld uit aan dingen waar zij blij van wordt

Meer weten?

Neem contact op met Anthony!