• Ouders van Nu

    Het juiste advies, van baby tot brugklas

Ouders van Nu luistert al meer dan 50 jaar naar ouders, deskundigen en het eigen gevoel. Dankzij een ijzersterke crossmediale inzet heeft Ouders van Nu een uniek bereik van 1.3 miljoen. Tel daar een prachtig magazine, fijne specials en mooie events bij op, en we mogen spreken van hét lijfmerk voor jonge ouders.

  • Print
  • Events
  • TV
  • Online
  • E-mail
  • (e)Commerce
  • Social
  • Online Video

Print

Ouders van Nu Magazine

Ouders van Nu weet hoe bijzonder het is om een kind te krijgen. Zij luistert al 50 jaar naar ouders, deskundigen én haar eigen moedergevoel. Dit vertaalt Ouders van Nu naar relevante en persoonlijke verhalen voor alle moeders van Nederland. Ook voor jouw merk creëert zij ijzersterke content die zij op een passende manier aanbiedt aan haar lezeressen.

Meer weten

Profiteer van onze crossmediale mogelijkheden zodat jij, zowel on- als offline, zichtbaar bent!

Bereik jouw doelgroep

304.500

Print

645.000

Online

30.800

Social

Bron: Google Analytics / NOBO (2017-08-01)

“Ouders van Nu weet hoe bijzonder het is om een kind te krijgen. Daarom snappen wij ook aan welke informatie new parents behoefte hebben, en op welk moment. Dankzij onze crossmediale aanpak is die deskundige informatie er altijd, op ieder relevant moment. Wij groeien mee van buik tot brugklas.”

De Ouders van Nu

zijn betrokken (aanstaande) ouders

ontwikkelen door met opleidingen en cursussen

moeders zijn altijd op zoek naar antwoord op opvoedingsvragen

willen het mooiste leven voor hun gezin

Meer weten?

Neem contact op met Neneh!