• LINDA.

LINDA. is het mediamerk met de meeste aandacht voor de leukste vrouwen van Nederland, een ijzersterke formule, een geheel eigen vormgeving en almaar groeiend succes. LINDA. is altijd vernieuwend en heeft een enorm crossmediaal bereik dankzij het LINDA.magazine, LINDAnieuws.nl, LINDA.tv, LINDA.foundation én LINDA.festival. LINDA. is altijd aanwezig met content en interactie volgens de merkwaarden van LINDA.

  • Print
  • Events
  • TV
  • Online
  • E-mail
  • (e)Commerce
  • Social
  • Online Video

Print

LINDA. Magazine

Dit magazine voor de leukste vrouwen van Nederland met een ijzersterke formule bereikt maandelijks 130.000 abonnees. Gevuld met vernieuwende rubrieken, mooie columns, persoonlijke verhalen, mode, beauty en nog veel meer. Naast LINDA. Magazine zijn er de specials: LINDA.meiden (4 x per jaar), LINDA.mode (2 x per jaar), LINDA.wonen (1 x per jaar), LINDA.man (1 x per jaar) en de altijd spraakmakende L’HOMO (1 x per jaar). Natuurlijk is er ook plaats voor jou als adverteerder! Lift mee op ons bereik en claim een redactioneel umfeld.

Profiteer van onze crossmediale mogelijkheden zodat jij, zowel on- als offline, zichtbaar bent!

Bereik jouw doelgroep

1.867.000

Online

756.300

Social

12.000

verwachte bezoekers

1.140.000

bereik per maand

1.938.000

unieke bezoekers

Bron: Google Analytics / NOBO (2017-04-01)

“Het gaat erom dat je een diepere, meer wezenlijke rol speelt in het leven van consumenten. Het gaat niet om branding maar om bonding.”

Jildou van der Bijl

Hoofdredacteur LINDA

LINDA. is

een almaar groeiend succes

een ijzersterke formule

altijd herkenbaar dankzij haar specifieke, eigen vormgeving

vernieuwend en gedurfd