• LINDA.

LINDA. is het mediamerk voor de leukste vrouwen van Nederland. Met een ijzersterke formule, een herkenbare stijl en voortdurende innovaties is LINDA. een alsmaar groeiend succes. LINDA. heeft een groot crossmediaal bereik dankzij het magazine LINDA., de bijbehorende specials, LINDAnieuws, LINDA.tv, LINDA.festival én LINDA.foundation. LINDA. is altijd overal.

  • Print
  • Events
  • TV
  • Online
  • E-mail
  • (e)Commerce
  • Social
  • Online Video

Print

LINDA. Magazine

Het magazine voor de leukste vrouwen van Nederland bereikt gemiddeld 1,2 miljoen lezers*. Het staat vol persoonlijke verhalen, bijzondere interviews, mooie columns, prachtige fotografie, mode, beauty en nog veel meer. Naast LINDA. zijn er de specials: LINDA.meiden (4 x per jaar), LINDA.mode (2 x per jaar), LINDA.wonen (1 x per jaar), LINDA.man (1 x per jaar) en de altijd spraakmakende L’HOMO. (1 x per jaar). Natuurlijk is er ook plaats voor adverteerders. Lift mee op het bereik en claim een redactioneel umfeld.

*NPM 2017-II

Profiteer van onze crossmediale mogelijkheden zodat jij, zowel online als offline, zichtbaar bent.

Bereik jouw doelgroep

1.192.700

Print

1.199.000

Online

247.300

Social

12.000

verwachte bezoekers

1.140.000

bereik per maand

1.938.000

unieke bezoekers

Bron: Google Analytics / NOBO (2017-08-01)

“Het gaat erom dat je een diepere, meer wezenlijke rol speelt in het leven van consumenten. Het gaat niet om branding maar om bonding.”

Jildou van der Bijl

Hoofdredacteur LINDA

LINDA. is

een almaar groeiend succes

een ijzersterke formule en vormgeving

enorm crossmediaal bereik

innovatief en gedurfd