• Libelle

    Herkenbaar, warm en altijd dichtbij

Met een wekelijks bereik van 1.8 miljoen mensen en een spontane naamsbekendheid van 90% mogen wij Libelle al sinds 1934 het grootste vrouwenmagazine van Nederland noemen. Dankzij de inzet van crossmediale concepten, evenementen en eigentijdse artikelen is Libelle warm, herkenbaar en altijd dichtbij.

  • Print
  • Events
  • TV
  • Online
  • E-mail
  • (e)Commerce
  • Social
  • Online Video

Print

Libelle Weekblad

Dankzij haar verrassende, praktische en inspirerende insteek op het gebied van human interest, toerisme, culinair, mode, wonen en nog veel meer, heeft Libelle een sterke lezeres- blad binding. Zij wordt gezien als vriendin met autoriteit op vele verschillende gebieden. Libelle is er ook voor jou en maakt graag ruimte om jouw merk aan te bieden.

Meer weten

Profiteer van onze crossmediale mogelijkheden zodat jij, zowel on- als offline, zichtbaar bent!

1.685.500

Print

1.220.000

Online

241.200

Social

84.000

Bezoekers

Bron: Google Analytics / NOBO (2017-04-01)

Libelle is echt, persoonlijk, dichtbij, warm en gezellig. Keer op keer blijkt dat in deze herkenbaarheid ook onze grote kracht schuilt. De band met de doelgroep is zonder meer fenomenaal te noemen.

Hilmar Mulder

Hoofdredacteur Libelle

De Libelle vrouw

is een sociale, actieve en eigentijdse 40-plusser

staat midden in het leven en maakt regelmatig uitstapjes met vriendinnen

stelt altijd haar familie en gezin voorop

is altijd op zoek naar kook, woon, fashion en beauty inspiratie