• GTO

    Passie voor PK's

Autorijden als doel in plaats van middel, prominent geïllustreerd met prachtige beelden van de allerbeste autofotografen. We testen de meest opwindende supercars op de allermooiste locaties. Exclusieve auto’s worden uiteraard begeleid door een passende lifestyle. Daarom is er ook aandacht voor techniek, design en auto-gerelateerde gadgets en vertellen we bijzondere verhalen over de mens achter de machine.

GTO magazine

richt zich op mannen tussen de 16 en 55 jaar

wordt gemaakt door de redactie van AutoWeek

heeft een oplage van 65.000

verschijnt 4 keer per jaar als prachtige glossy

Branded content

Branded content is een perfecte manier om mee te liften op het redactionele umfeld van GTO. De content wordt opgebouwd met de look and feel en toon of voice van dit magazine. Op deze manier gaat jouw artikel mee in de stroom van het blad en krijgt de lezer het gevoel van een redactioneel artikel. Advertorials en samenwerkingsproducties zijn hier een goed voorbeeld van.

Plus proposities

Binnen de huidige mogelijkheden zijn natuurlijk nog veel meer opties te bedenken. Afwijkende advertentieformaten, folders, plakkaarten, speciale inkten, geuren, outserts of zelfs een cover in jouw stijl! Wij staan voor je klaar met een passende merkuiting voor optimale exposure!

Meer weten?

Neem contact op met Ivar!

Bereik, tarieven en formaten

Benieuwd naar het bereik, tarieven en formaten van al onze merken?
Klik dan hier!