• Flow

    Het inspirerende mindstyle magazine

Flow is het mindstyle merk dat vrouwen van alle leeftijden aanspreekt. Flow geeft de lezer inzichten en inspiratie en helpt reflecteren op een druk leven. Dankzij de inzet van crossmediale media heeft Flow een unieke lezers binding. Ook voor jouw merk creëert zij ijzersterke content, zowel on- als offline, die zij op een positieve manier aanbiedt aan haar lezeressen.

  • Print
  • Online
  • TV
  • E-mail
  • Events
  • (e)Commerce
  • Social
  • Online Video

Print

Flow Magazine

Het magazine waarin het gaat over vragen die vrouwen écht bezighouden. Flow is eerlijk en nuchter, authentiek en persoonlijk, praktisch en haalbaar. Het betrokken creatieve team staat ook graag voor jou klaar om mee te denken over tailormade uitingen.

Meer weten

Profiteer van onze crossmediale mogelijkheden zodat jij, zowel on- als offline, zichtbaar bent!

Bereik jouw doelgroep

321.200

Print

29.000

Online

369.000

Social

Bron: Google Analytics / NOBO (2017-04-01)

“Flow is een tijdschrift zonder haast. Een echt mindstyle merk, met verhalen die passen bij de tijdgeest. Nuchter, creatief en herkenbaar. Voor onze doelgroep is Flow meer dan een blad. We willen een platform zijn, over klein geluk, andere keuzes en simpeler leven.”

Astrid van der Hulst en Irene Smit

Creative directors Flow

De Flow vrouw

is tussen de 20 en 65 jaar

heeft een internationale mindset

voelt zich verbonden met spiritualiteit, positieve psychologie en natuurgeneeswijze

is creatief, nuchter en combineert werk met gezin

Meer weten?

Neem contact op met Laila!