• AutoWeek

    Het nummer 1 automotive platform van Nederland

AutoWeek is al sinds 1990 de autoriteit op het gebied van automotive. Met het magazine en online platform bereiken zij iedere maand maar liefst 2,5 miljoen betrokken autoliefhebbers. Dankzij onafhankelijk advies, tests, vermaak en updates van de laatste trends is AutoWeek al jaren de inspiratiebron voor autobezitters, autoliefhebbers en natuurlijk de consument die op zoek is naar een nieuwe auto.

  • Print
  • Events
  • TV
  • Online
  • E-mail
  • (e)Commerce
  • Social
  • Online Video

Print

AutoWeek Magazine

Dé onafhankelijke autoriteit op het gebied van nieuwe en gebruikte auto’s. AutoWeek is altijd de eerste met rij-impressies van net gelanceerde nieuwe modellen en zorgt voor objectieve vergelijkende tests. Dankzij ijzersterke crossmediale content weet AutoWeek zijn lezers te inspireren.

Meer weten

Profiteer van onze crossmediale mogelijkheden zodat jij, zowel on- als offline, zichtbaar bent!

Bereik jouw doelgroep

604.800

Print

1.164.000

Online

68.000

Social

Bron: Google Analytics / NOBO (2017-04-01)

"AutoWeek levert op alle platformen een uitgekiende mix van onafhankelijk advies en ontspannen vermaak. Hierdoor is AutoWeek al meer dan 27 jaar de autoriteit op het gebied van automotive! Dankzij onze ijzersterke crossmediale content houden wij onze trouwe doelgroep altijd up-to-date!"

Damiaan Hage

hoofdredacteur Autoweek

De AutoWeek man

is eigentijds, 40+ en staat midden in het leven

plaatst zijn familie voorop

klust graag in zijn vrije tijd

heeft interesse in wetenschap, techniek, gadgets en financiën

Meer weten?

Neem contact op met Ivar!